måndag 3 september 2012

Dagis

Hej!

Suck! Ikväll är jag riktigt nere.

För det första så är jag helt slut efter Mollys första inskolningsdag på dagis. Känner mig som en urvriden trasa. "Trött" är bara förnamnet!

För det andra så håller jag på att oroa ihjäl mig över mina barn. I tell you...dom kommer att ha ihjäl mig!

Är det inte kompisar som är problemet, så är det skolan. Och just nu är det både ock. Why not, liksom?!

Nämen jag orkar inte!!

I dag har jag "fulgråtit". Verkligen bööölat! Skönt, men även lite larvigt. Men behövligt och befriande. Nu ska vi bara se till att göra något åt allt det här. Få någon ordning och rätsida på det som inte känns bra.

Ska bara ta några djupa andetag först...

Men Mollys inskolning idag gick bra. Hon gillade att vara där. Men hon är riktigt grinig ibland. Hon ska ha ALLT som de andra barnen har. Sen blir hon lack om dom försöker ta tillbaka vad som från början var deras.

Hon skriker och härjar så fort någon närmar sig henne när hon befinner sig i rutchkanan eller styr runt på en dockvagn.

Joråsåatt...en riktig charmknutte ;-)

Men det här ska säkert bli bra. ALLT ska bli bra.

Å föresten...brorsan har skjutit en älg idag. Grattis Ludwig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar