torsdag 19 juli 2012

Dag 3

Hej hej!

Marcus kämpar vidare med förrådsbygget. Det tog sin lilla tid att få upp takstolarna idag. Jag hjälpte till så gott jag kunde...men de vägde endel kan jag säga dig.

Lite läskigt är det också att stå och balansera på en stege högt över marken. Man vill ju inte göra barnen moderlösa redan...så jag höll mig fast för glatta livet i takstolar och annat greppvänligt.

Barnen har varit nöjda med att leka här hemma och med varandra idag så Marcus har kunnat jobba på i godan ro. Själv så har jag svettats i min roll som mattant idag. Det blir några vändor i köket, kylen, disken och vasken under en dag.

Frukost, 11-kaffe, lunch, Mellis, middag och kvällsmacka. Allt, med en liten Molly på höften. Den damen kan konsten med att gnälla!! ;-)

Nu tänker jag inte göra mer ikväll. Eller jo förresten. Jag tänkte nog baka muffins innan jag lägger mig.

Imorgon vankas det finväder och då tar vi en paus i byggandet och kökstjänsten och åker och badar på förmiddagen.

Ska bli mysigt!!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar