söndag 29 april 2012

Vad var det...?

Hej hallå!

Nu har lugnet lagt sig över det Kindevågska hemmet. Jag har nyss läst bok för Alva och nattat henne. Molly somnade just i detta nu på mitt bröst där jag ligger i soffan.

Hugo och jag har precis startat vår Movienight. Det är dags för Harry Potter och Hemligheternas kammare. Hugo är tokladdad och har längtat efter den här kvällen :-) Nu är det äntligen dags. Han sitter helt trollbunden och på helspänn bredvid mig ;-)

Marcus är och övar inför morgondagens majbrasefirande. Dom är ett gäng grabbar i byn som ska sjunga lite traditionella majsånger vid brasan på kvällen. Men han kommer nog snart hem och gör oss sällskap i filmsoffan.

Jahapp...kunde du luska ut vad det var jag hade handlat till barnen igår nudå? Jorå serru...det var cykloper :-) Hittade dom för 40:-/ st på Toys'r'us och tänkte att dom skulle passa perfekt till Kretaresan om två veckor. Barnen testade dom i badkaret förut ikväll och dom fick toppbetyg :-)

Nä, nu gäller det att fokusera på filmen. Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar