måndag 23 april 2012

Tröttmössa på

Hej hej!

Jisses...hur trött kan man vara egentligen? Gäsp!! Jag somnade just med Molly i knät. Det var i och för sig inte så svårt...hon var så varm och go och andades sådär rogivande och sövande ;-)

Sedan en tid tillbaka så har vi dragit in på Mollys eftermiddagssömn för att få bättre ordning på nattsömnen. Det har funkat jättebra och både Molly och jag sover mycket bättre. Men konstigt nog så känner jag mig inte mer utvilad ioch med det, snarare tvärt om. Det är som att kroppen chockats av all sömn ;-)

Imorgon är det tisdag igen och vi får se vad jag och tjejerna ska ta och hitta på. Jag skulle faktiskt behöva ta mig till Marieberg för att fixa lite inför vår utlandsresa.

Ja just ja, det har jag nog inte talat om. Men om tre veckor så packar vi väskorna och drar iväg till Kreta i en vecka :-) Det ska bli såååå skönt! Sol, bad, värme och god mat!! Åh vad jag längtar :-)

Men jag ligger lite efter med sånt som kan vara bra att inhandla inför resan, så det får nog bli ett besök till Marieberg imorgon som sagt.

Ha en skön kväll!!
Alva och jag var på 4-års kalas igår. Där fick man en ansiktsmålning om man ville. Alva ville ha en fjäril :o)

Jag och Molly i soffan för en stund sedan. Zzzzzz!!

Härom dan tog vi en uppfriskande promenad till lekparken. Mollys nya passion är att gunga :o)

Och slutligen ett underbart kort på de sötaste bästisarna i hela världen. Här leker dom en lek på bollkul härom onsdagen.


Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar