fredag 27 april 2012

Busväder

Hej hej!

Glad helg på er. Vad skönt vi har det nu. Tacosen är uppäten, disken undanplockad och fredagsmyset framplockat :-) Molly somnade precis i knät på Marcus efter kvällens och nattens första vällingflaska. Det hinner nog slinka ner en eller två stycken till innan det blir morgon.

Vilket konstigt väder det har varit idag. Sol och regn om vart annat. Men jag väljer att glädjas över de få solstunder som det bjöds på idag och tänker ignorera spöregnet och stormvindarna. Jag hann faktiskt sitta ute en stund mitt på dan och njuta av värmen och solen innan det började droppa från himlen. Skönt!

Imorgon ska Marcus iväg på en löparträff, han ska faktiskt till och med hålla ett föredrag tillsammans med en kompis PÅ läparträffen :-) Spännande! Hade varit kul att vara där och lyssna, men no can do! Jag och barnen ska iväg på ett kalas vid samma tid.

Annars har vi inte så mycket mer inplanerat för morgondagen. Lite sushi framåt kvällen skulle inte sitta illa. Jag tror maken är med på noterna ;-)

Ha en trevlig helg!
Marcus och Molly myser.

Det här är mitt absoluta favoritträd i hela Örebro! I Glommanrondellen i närheten av Adolfsberg står detta underbara träd och fullkomligt lyser i all sin prakt. Underbart! Jag blir genuint lycklig varje gång jag ser det :o)

 
Molly spelar och sjunger och en stolt storebror lyssnar och ser på!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar