torsdag 10 november 2011

Ny frisyr

Hallå!

Jag tyckte det var dags för lite förnyelse på hårfronten. Molly är ju som sagt ett halvår nu och under hela tiden som jag har ammat henne så har jag tappat sisådär ett halvt ton hår...minst! Så nu var det dags för lite uppfräschning! Mamman behöver bli lite piffig (ujujuj).



Före



Efter


Före



Efter

Jag blev inte helt olik min storasyster som har en liknande frisyr ;o) Men hon är ju drop dead gorgeus, så det känns ju helt okej att likna henne :o)



Fortsätter traggla med smakportioner till Molly...det går sisådär med det, som ni kan se.









Kram Lovisa

4 kommentarer:

  1. Vi i Sura tycker att du blev toppensnygg men vi är ju jäviga.Pussar o kramar från mor o far

    SvaraRadera
  2. Fina gener ;0)
    Du är en toksnygg 3-barnsmorsa darling!
    Pussa på familjen
    Linda

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt! Ja, likheterna med syrran är slående. Smakportionerna går inte så bra här heller, men mangopuren går fin fint.
    Kram

    SvaraRadera