måndag 29 augusti 2011

Ordningen är återställd

Hejsan!

Då var det måndag igen. Ojojoj, ska veckorna rulla på i den här hastigheten så är snart barnen utflugna, barnbarnen kommer på besök då och då och Marcus och jag har hamnat på hemmet. Ibland känns det faktiskt som om jag inte hinner med...dagarna och tiden bara rinner förbi.

Men nu är iallafall ordningen återställd här hemma. I eftermiddags så startade Bollkul igen efter sommaruppehållet och Hugo var lycklig. Ända tills det visade sig att hans lag förlorade träningsmatchen på slutet. Då var det inte så kul längre. Jag förstår inte vart hans tävlingsinstinkt kommer ifrån? ;o)

Imorgon kommer min lillebror och hälsar på. Han ska in till stan för att kolla på en lägenhet. Han har nämligen fått jobb på Migrationsverket här i Örebro och kommer alltså att flytta hit inom kort. Gissa om vi är glada över att få hit honom :o)

Nä, nu ska jag lägga en sovandes Molly i sin säng och sedan mysa i soffan med en godisskål och lite Wordfeud i mobilen.



Träningen har just dragit igång. Hugo ser ni i vit tröja i mitten.


På väg hem genom Mosås såg vi en vacker regnbåge precis över vårt hus :o) Man ser den lite svagt mellan trädtopparna på kortet.

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Stackars Hugo vars lag förlorade! ;-)
    Albin kom i onsdags på ett mindre strålande humör pga just samma anledning. Jaja

    SvaraRadera