måndag 16 maj 2011

Då är vi igång igen...

Hejsan!

Japp, då är vi igång igen då, precis som överskriften avslöjar. Men bara för en kortis. Marcus klev upp i ottan för att åka till jobbet och jag blev kvar med alla tre barnen (vad konstigt det känns att säga så...hehe). Men det har gått hur bra som helst. Jag klev upp klockan sju när Marcus åkte och Molly låg kvar i sängen och sov. Hugo och Alva som redan hade hunnit vara inne och snusa lite på Molly, hoppade upp i soffan och tittade på TV medan jag gick ner och gjorde i ordning frukosten. Allt flöt på jättebra och vi kom till och med iväg i god tid till dagis så barnen hann följa med på måndagsutflykterna på respektive avdelning.

Nu ligger Molly i puffen och sover och jag funderar på att göra detsamma. Även om jag tycker att nätterna fungerar hyfsat bra nu så är man ju ändå lite "seg i kolan" om man säger så. Mer än vanligt alltså ;o)


Japp, så får det bli...idag får alla hemmasysslor stå åt sidan, nu ska mamman sova!!


Lycka är att få sova på pappas bröst!




Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Grattis Lovisa med familj till lilla Molly. Vilken söt liten tjej och vad nöjd hon ser ut där hon ligger på pappas bröst :)

    SvaraRadera