lördag 30 januari 2010

Finbesök...

Idag hade vi en sån där skön start på dagen igen som vi lyckats ha några lördagar i rad nu. Sovmorgon, frukost i sängen och sedan bara en massa mys med barnen. Det var underbart! Medan jag fortfarande låg kvar i sängen ringde telefonen och jag hörde hur Marcus svarade...efter en stund kom det fram att det var mina kära föräldrar på tråden som undrade om vi var hemma idag så att dom kunde komma och hälsa på oss framåt eftermiddagen. Kul, kul!

Hugo hade som sagt sitt kalas att gå på så han missade mormor och morfars ankomst. Men Alva skötte sig bra som välkomstkomitté med kramar och mys. Vi har ätit och fikat tillsammans som sig bör när man får hem fint besök. Marcus och pappa har tittat på sport och mamma och jag har bollat ideér kring min stundande trettioårsfest medan Alva har sprungit från famn till famn.

Marcus efter sin löprunda imorse :o)

Alva njöt av uppmärksamheten från mormor och morfar.

Mamma och pappa kom med en fantastisk tulpanbukett som pryder vårt matsalsbord i vardagsrummet.
Tack mamma och pappa för en härlig dag! Hoppas ni kom hem ordentligt.
Kram Lovisa



2 kommentarer:

  1. Tack för senast!!! Det var mkt trevligt och massor av gott.Resan hem gick bra.Kram Mor

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt för Alva att morföräldrarna för sig själv ett tag! :-)
    Härligt kort på broderskapet! =0)

    SvaraRadera