onsdag 13 januari 2010

3 sekunder i rampljuset

Igår jobbade jag på ett uppdrag där det fanns en speciell arbetsgrupp representerad. Jag kan även avslöja att det är Hugos framtida drömyrke. Han pratar om det lite titt som tätt att han vill jobba som just detta så att han kan rädda mig, Marcus och Alva från tjuvar och dumma människor. Det känns tryggt tycker jag!

Hur som haver så jobbade jag på ett uppdrag som det visade sig att även media var intresserade av och hade skickat dit journalister och kameramän. Jag och min kollega trodde inte att vi fastnade på film eftersom att kameramännen inte tilläts filma inne i salen där vi var eftersom att autentiska fall togs upp som exempel i föreläsning etc och som denna yrkesgrupp inte ville skulle komma ut i media. Men på något vis fastnade jag på film ändå...i ca 3 sekunder :o) Detta var på ett sätt bra för då kunde jag visa det för Hugo som bevis eftersom att han inte riktigt kunde fatta att jag hade beblandat mig med dessa coola snubbar.

Klicka här så kommer du till TV-klippet

Det tar tid och är lite segt att komma in. Det går även att klicka sig in på onsdagen den 13 januari kl9:33 och sedan dra fram till ca 57 sek in i inslaget...sen ska jag synas ute i vänsterkanten.

Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Vilken cool mamma Hugo o Alva har som är med på TV. Vad stolta de kan vara, även jag är stolt. Det är nog ett bra yrke Hugo tänker välja..
    Kram från oss i blå huset.

    SvaraRadera
  2. Hi hi jag såg dig!! COOLT!

    Seth har sagt att han ska bli brandgubbe eller polisgubbe =)De kan ju bli kumpaner =)

    KRAM

    SvaraRadera