lördag 23 januari 2010

Ännu en skön dag

Nu har jag ju visat lite bilder av hur kul vi har det i backen så idag tänkte jag visa lite bilder bakom kulisserna istället. Har inte så mycket tid till att skriva för vi ska precis till att spela en revanchmatch i TP så jag låter bilderna tala för sig själv.

I väntan på korvgrillning

Två rödmosiga tjejer.

Gissa om jag blev sugen på att tjuvkoppla och ta en åktur ;o)

Hugo, Micke, Hanna, Marcus och Alva står i startgroparna. Klara...färdiga...GÅÅÅÅÅ!!

Alva, den lilla primadonnan fick åka pulka upp för backen efter varje åk.

Trött!

Dom här fina hundarna hittade vi på parkeringen redo för en runda i spåret.

Hugo och Noa fortsatte att leka ute i snön även efter våra två timmar i backen.

Efterlängtat fika!

Hugo och jag spelar Bamses 4 i rad.









1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk helg ni verkar haft tillsammans med hemgruppen. Det ser så fint ut med de röda kinderna och alla som är ute och leker tillsammans.
    Kram från blå huset

    SvaraRadera