onsdag 10 juni 2009

Alva har lärt sig ett nytt ord...




Jag: Alva ska vi gå upp och byta din blöja?
Alva: Nää

Jag: Alva ska vi gå in nu, det börjar regna?
Alva: Nää

Hugo: Alva ska vi kasta boll?
Alva: Nää

Marcus: Alva vill du ha mer mat?
Alva: Nää

Jag: Alva vill du åka till leksaksaffären och handla så många leksaker du vill, äta glass så du storknar och träffa Pippi?
Alva: Nää

Hahaha...


Hugo mår mycket bättre. Några koppor har redan börjat torka ihop. Han fick en medicindos ikväll också för att kunna sova. Inatt sov han heeeela natten lång. Jätte skönt, både för honom och för oss!

Det har varit så mysigt att få vara hemma med honom dom här dagarna. Jag har försökt att släppa alla måsten som städning, tvätten och allt annat som behöver bli gjort och istället bara ägnat mig åt Hugo. Idag har vi tex varit ute i skogen på snigeljakt, fikat, ritat, brottats, fäktats, byggt med lego och spelat spel. Underbart med lite mor och son-tid :o)


Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar