måndag 22 juni 2009

Äckelmagade ombedes titta bort!!

När man ser bilderna här nedan så förstår man att Alva inte har det så lätt. Det kliar och är besvärligt och hur efterlängtad solen och värmen än är så är det ingen höjdare när man är svullen och prickig som en prickig korv. Nu hoppas vi och ber att det börjar avta och att hon får sova bättre inatt.

Imorgon har Marcus tagit ledigt och Hugo ska vara ledig från dagis. Marcus ska handla och förbereda inför kvällen då Martin kommer med grävmaskinen och hjälper oss att gräva och fixa inför altanbygget. Hugo har en date med logopeden klockan 13 imorgon, än så länge vet vi inte vem utav oss som följer med honom dit. Misstänker att Hugo löser det genom att lotta som han gör med det mesta nu för tiden. "Ninge nånge nånke, ninge nånge nånke..." (= ole dole doff, kinke lane koff...) ;o)


Vår tappra tjej!


Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Oh, stackars liten. man ser hur det kliar... Hoppas det går över snart!!! Och att ni får sova snart!
    Hoppas också det går bra med Hugo idag!
    Take care
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen stackars! Jag kommer ihåg mina egna vattkoppor, det var så äckligt att jag inte kunde titta på dom själv...jag bara grät. Kliandet var bedrövligt. Jag fick potatismjöl på kroppen, då kliade det lite mindre.

    Stackars Alva...

    Men vilket FINT hus ni har! Det är annat än våra 59 kvadrat, det!

    SvaraRadera