torsdag 21 maj 2009

Skön start på dagen.

Fick inställt uppdrag igår förmiddag så jag började först klockan 13 inne i stan med ett uppdrag på Arbetsförmedlingen. Detta innebar att jag kunde lämna barnen på dagis och sedan åka hem och tvätta lite, göra en lasagne till Marcus och barnen som dom kunde äta på eftermiddagen när dom kom hem, trötta och hungriga (själv så jobbade jag kväll till klockan åtta). Slängde även ihop en sats O´boy muffins som jag hittade på min favoritblogg Bagarstugan. Ställde fram en liten låda på bänken med några muffins i med texten; Vårsågod! En liten efterrätt, hjärta mamma! Marcus hade visst fått förklara för Hugo vad jag menade med "hjärta mamma". Men hur som haver så hade det visst blivit uppskattat och Hugo tackade mig imorse med att säga, "Mamma vad snäll du är och du älskar oss...god muffins!" ;o)




Nu ska vi göra oss iordning och packa bilen för en dagsutflykt till mamma, pappa och Ludwig i Katrineholm. Linda, Jonas och barnen kommer också dit så det blir nog ett trevligt födelsedagsfirande med lite grillning och gott fika. Ska bli riktigt mysigt!
Vi kanske hörs mer senare ikväll.
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar