onsdag 13 maj 2009

Ingen bra idé

Jag köpte ett par nya löparbyxor på Team Sportia idag. Ni vet, såna där tajta saker som sitter som ett andra skinn och som jag aaaaaldrig trodde att jag någonsin skulle sätta på mig. Men nu är jag iallafall en skeptisk ägare till ett par och tänkte därför att jag skulle testa dom under en löprunda ikväll...en löprunda som visade sig inte bli riktigt som jag hade tänkt.

Efter dom första hundra metrarna började byxorna att hasa ner och det kändes som att jag hade dom nere i knävecken. Kroppen kändes alldeles tung och jag orkade knappt lyfta benen från marken. Jag bestämde mig för att korta ner rundan och bege mig hemåt och tur var väl det för efter en stund lyckades jag svälja en insekt som fick mig att börja "chöjas" (vet inte om det stavas så, men det är iallafall ett norrländskt uttryck för att kväljas). Efter en lång paus av spottande och fräsande valde jag att ge upp och gå hem.

Vi får hoppas att det går bättre imorgon kväll när startskottet för VårRuset går.

Sitter som ett smäck! ;o)

Kram Lovisa


3 kommentarer:

  1. Vilken läckerbit! Lycka till imorgon!
    Vi hämtar hem Ebbas kanin imorgon, det blir nog några bilder på bloggen kan jag tro, de är väl söta som socker missstänker jag =0)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag har också inhandlat ett par tights. Ett par adidas. Dom hasar verkligen inte ner, tack och lov! Nu har jag bara använt dom en gång iofs...

    SvaraRadera
  3. sexy lady =)
    lycka till idag!
    Kram kram

    SvaraRadera