torsdag 14 maj 2009

Jag gjorde det :o)

Jag valde till slut att springa VårRuset i alla fall och lyckades ta mig runt på 32.12. Helt okej med tanke på att det var andra gången jag sprang 5 km. Byxorna höll sig på plats, tack och lov. Om någon av er har varit orolig? ;o)

Idag har barnen haft "Förskolans dag" på dagis. Detta innebär att dom gärna får komma utklädda och så vankas det god mat och en liten överraskning under dagen, som idag visade sig vara en glass till barnens förtjusning. Vi var inte direkt förutseende så varken Hugo eller Alva hade något att klä ut sig i. Vi fick som tur var låna lite kläder av Romells i sista sekunden så barnen kom utklädda till dagis iallafall...

Alva som sjuksköterska

Och Hugo som ingen annan än...SPINDELMANNEN!!!

Trött och frusen men väldigt nöjd :o)
Kram Lovisa

4 kommentarer:

  1. Bra gjort Lovisa, du är duktig på många vis.
    Vad fina barnen var. Ska Alva bli som farmor måntro??
    Kram från mum

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!!!!!!!!!!
    Och barnen är goa som vanligt.Hoppas att ni får en fin helg.
    Kram / Mamma

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är!! Det hade varit lite kul om byxorna hade åkt ner till knäna eller nej det kanske du inte håller med om...nehe...jag hoppas Alva tar sin uppgift som "syrra" på allvar nu och har karriären utstakad framför sig..fullt stöttad av mig i alla fall.

    Anette

    SvaraRadera
  4. oh, bra jobbat!!!
    Oh, vad sööööööööööööööta barnen är! Hugo, värsta muskelknutten ha ha. och Alva, ska hon bli som farmor mån tro???

    Kram

    SvaraRadera