tisdag 30 juli 2013

Trött

Hej hallå!
 
Jag är så trött!! Det tar på krafterna att börja jobba igen ;o) I går började jag kl.7 och i morse började jag kl.6 *gäsp*!! Inte så konstiga tider egentligen...men är man van att få sova till 8-9-tiden så känns det i kroppen när man måste kliva upp 05:00.
 
Det är tydligen inte bara jag som är trött ;o) Molly slocknade mitt i leken härom dan...Sötnosen!!
 Tadaaaaa
Nu äntligen är den klar :o)

Är rätt nöjd faktiskt...om jag får säga det själv ;o)

Jag valde att behålla det gamla handtaget. Det är lite stelt och rostigt...men riktigt charmigt :o)

Lite pryttlar.

Sant!

Igår bar det sådär varmt och kvalmigt igen. Barnen valde att svalka sig i studsmattan ;o)

Det ser ut som en scen tagen ur "The Matrix" :o)

Kram på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar