söndag 21 juli 2013

Löpning

Hej hallå!!

Om det här var en matblogg härom dan så har det plötsligt blivit en träningsblogg ikväll😄

För nu måste jag få skryta lite!! Ikväll sprang jag nämligen min första mil...EVER!! Fattar du...1 mil...10 km...10 000 meter!!!! 

Jag är så glad och stolt över mig själv!! För här har ni nämligen världens mest bekväma människa. Jag gillar egentligen bäst att ta det lugnt...

Så jag säger bara; Kan jag så kan Du!!!!!
Laddad för min vanliga 5 kilometersrunda...trodde jag!!! Kroppen orkade visst mer😊

Var bara tvungen att ta ett kort i farten på min fina utsikt längs med vägen!

Hemma igen...och nu sitter jag och tar igen mig på bron. Ska bli skönt med en dusch!!

Beviset👍 Nu har jag ett nytt mål att sträva mot. Förut var det 5 km under halvtimmen. Nu är det milen under timmen!!

Hoppas du får en god natts sömn!! Jag ska upp och jobba imorgon och vet av erfarenhet att jag kommer sova dåligt inatt av rädsla att jag ska försova mig😁

Kram på dig!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar