lördag 13 juli 2013

Ett litet collage

Hej igen!
Vilken sommardag det har varit idag! Solen har gassat och det har nästan varit lika varmt och kvalmigt som utomlands :o) I Love It!!
 
Idag är det sista dagen för oss här i Kisa. Imorgon åker vi hem igen för en hel veckas semester tillsammans på hemmaplan. Det ska bli sååå mysigt! Vi får se vad vi hittar på...förslag mottages gärna ;o)
 
När Molly har somnat ikväll (förhoppningsvis ganska tidigt) så tänkte Marcus, jag, Hugo och Alva smyga ut och ge oss iväg till Sommarro igen för att testa fiskelyckan. Hoppas det nappar!!
 
Men nu bli´re lite bilder från kameran som jag tog igår...

 
Vi åkte till kyrkan där vi gifte oss för att se oss omkring och förhoppningsvis få till ett familjefoto. Det gick sådär...det var vissa som inte var `up for it´ om vi säger så ;o)

Promenaden upp till Hisneklint gick inte direkt jättefort (det är en promenad på ca 1 km). Barnen ville stanna och plocka blåbär var och varannan meter. Men jag klagar inte...då fick jag tid att fota lite ;o)

Utsikten är underbar när man väl kommer upp till toppen. (Jodå mormor...barnen var under ständig uppsikt...don´t you worry!) Hehehe!!

Min fina och underbara familj <3 p="">
Det här fick tillslut bli årets bröllopsdagsbild :o)
Joråsåatt!

Hemma på Rosengatan igen så blev det ännu mera blåbärsplockning uppe i farmor och farfars skog, lite Elopedåkning med gammelmorfars vrålåk och så lite syskonmys!

På kvällen blev det som sagt en tur in till Linköping på tu man hand med min älskade man. Efter en god middag på en solig uteservering så köpte vi med oss lite godis och åkte till Bergs slussar för att mysa vidare i kvällssolen. Så gosigt att få sitta på en filt och se båtarna slussas förbi :o)
 
Hoppas du har det bra där du är!
 
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar