söndag 28 juli 2013

Dags att jobba igen

Hej på er!

Har ni haft en bra helg? Min har varit soft och skön...fort ramlade jag in i semesterfeelingen igen :-) Sköööönt!!

Imorgon är det dags för en ny jobbvecka igen. Och det känns helt okej faktiskt! Jag sa ju igår att jag lagt ett toppenschema den här sommarperioden :-) Veckan som kommer tex så jobbar jag bara mån-ons, sen är jag ledig 1 1/2 vecka igen :-) Lovely!!

Jag hade ju lovat en bild på byrån, mitt loppisfynd som jag håller på att måla. Tyvärr så behövde den ett tredje lager med färg ikväll så den står fortfarande på tork i källaren. Jag får visa dig imorgon istället.

Nu ligger jag i sängen och tänker försöka sova. Ikväll har jag Molly vid min sida. Marcus tycker det blir för varmt här inne hos oss och har flyttat ut till tv-soffan (där kan han sova med öppet fönster...det går inte inne i vårt sovrum pga alla tåg som går förbi). 

Det är lite varmt...Molly somnade på Marcus kudde och lämnade en trevlig liten svettfläck på den...Hahaha!!

Jag vet inte om det syns på bilden...men det pärlar sig i pannan på henne.

Bättre än en kissfläck! Man får försöka se det positiva... ;-) 

God natt på er!! Ps. Kolla in klockan...Duktigt va?!?! Jag måste verkligen försöka få ordning på mat-och-sov-klockan igen alltså!

Kram Lovisa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar