fredag 12 juli 2013

10-årig bröllopsdag

Hej hej!!

Jag hade laddat upp med fina bilder i datorn från vår härliga dag idag...men datorn står bara och tuggar och jag kommer inte ut på nätet.

Hrmf...konstigt!!

Jag får visa dig bilderna imorgon istället. Nu ikväll får vi nöja oss med några mobilbilder :-) Hoppas det känns okej?!

I förmiddags packade vi picknick-korgen och åkte ut till Västra Eneby kyrka. Där vi gifte oss för exakt 10 år sedan :-) Jag tänkte att det kunde vara kul för barnen att se...
10 år är läskigt lång tid alltså ;-)

Puss älskling!!

Sen så traskade vi upp till Hisneklint (ett berg i Kisa) och fikade lite och njöt av utsikten :-)

Såååå vackert!!

På eftermiddagen kom Marcus mormor och morfar hit och vi bjöd alla på tårta :-)

Jag fick Bling-Bling av min älskling!!! I Love It!!!!!

Och sedan åkte Marcus och jag in till Linköping och åt på restaurang...

Mmmmmm!!!!

Nu är det läggdags... Vi hör imorgon med fler bilder förhoppningsvis :-)

Kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar