onsdag 2 maj 2012

Feber

Hej hej!

Vilken fantastiskt, underbart härlig dag vi hade igår. Marcus var tyvärr tvungen att jobba (bokslutsvecka) så jag och barnen fick underhålla oss själva på förmiddagen. Men efter lunch mötte vi upp Mia, Stefan och Seth ute på Stora Holmen där vi spenderade eftermiddagen ihop.

Det var så mysigt! Solen sken, vi fikade, barnen spelade minigolf, åkte miniputtåget och fick äta glass. Det var så härligt!

Efter det så packade jag in oss i bilen och åkte hem till Micke och Ann-sofie för lite kvällsmat och planering av Kretaresan. Vi åker nästa söndag...jag kan knappt fatta det :-) Det ska bli så skönt!

Annars så harvar Molly vidare med feber och gnäll efter sprutorna i måndags :-( Inatt har vi bara sovit 4 timmar hon och jag. Hon har varit orolig, otröstlig och snuvig. Ingen bra kombo. Så det är två trötta tjejer här hemma idag. Molly har redan somnat i sin vagn ute så nu tänkte jag att jag skulle lägga upp fötterna och kanske till och med våga blunda en liten stund.

Här kommer lite bilder från igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar