måndag 7 maj 2012

Tack snälla

Hej hej!

I lördags när vi kom hem från Relaxen så låg det en apoteketpåse på bron. Och vet ni vad som gömde sig inuti???

PITEPALT!!! :-)

Vem är denna vänliga själ som har varit förbi och lämnat av en så dyrbar gåva??? Är det någon av Er här som läser min blogg?

I så fall, TACK så jättemycket, från botten av mitt hjärta!!! Jag blev såååå glad :-D

Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma. På fm träffades jag och Sofi och tog en promenad och sedan tig vi en fikapaus innan det var dags att hämta barnen.

När vi kom hem så plockade vi fram högtryckstvätten och spolade av lite utemöbler och leksaker. Barnen var snälla och hjälpte till.

Klockan fem var det dags för Hugos fotboll. Förra veckan började utesäsongen och första träningen bjöd på fint väder, och ikväll likaså. Då är det riktigt härligt att sitta på sidan om och heja ;-)

Nä, nu är det dags för lite kvällsfix. Det ska plockas och grejas och så ska jag skriva en inköpslista till imorgon.

Ha det gott!!

Hepp, hepp!

1 kommentar:

  1. Men så bra att palten kom fram! Jannes kusin kom förbi och fick agera potiljon av denna syrbara sak.
    Fniss!

    SvaraRadera