onsdag 9 maj 2012

För ett år sedan...


Hej hej!

För ett år sedan så såg jag ut såhär...


Jag hade jätteont och höll krampaktigt i min älskade lustgasslang.




I över 20 timmar kämpade jag på och gjorde mitt yttersta för att få ut den här lilla guldklimpen...



Det var tungt och jobbigt, men helt klart besväret. För ut kom vår älskade Molly <3 och idag fyller hon 1 år!!

Det firades med sång, välling och paket. Vi sjöng och sjöng och sjöng men Molly fortsatte bara att sova ;o) Hon överöstes med pussar, knuffar och hurrarop men hon sov bara vidare :o) Tillslut så vaknade hon upp och kunde ta emot våra gratulationer.


Medan Molly drack sin välling så hjälpte storasyskonen till med att öppna paketen :o)

Jag tror att hon blev nöjd över sina presenter och all uppvaktning. Nu sover hon gott i sin säng. Ett helt år gammal. ÄLskade, älskade lilla barn <3


Kram Lovisa

1 kommentar: