fredag 25 maj 2012

Livet är härligt

Hej på er!

Nu mår jag gott!! Livet är great :-) Sitter på syrrans soldränkta altan och lyssnar till barnens stoj och stim. Poolen svalkar och så har jag mina fina systrar hos mig. Lycka!!

Sorry om det låter som ett sliskigt statusinlägg på Facebook, men livet är verkligen härligt nu :-)

Jag stannar här i Västerås till i morgon. Jag ska piffa till mig lite innan jag åker hem. Sen är det dags för bröllop resten av dagen. Åh, som jag längtar :-) Jag tror att det kommer att bli magiskt ~3

Sen på söndag så åker jag och Marcus tillbaka hit för att fira pappa och Mollys födelsedagar. Mamma och pappas 40-åriga bröllopsdag samt Morsdag. Det kommer bli så kul!! Hela familjen är samlad (förutom Niclas som är kvar i Lycksele och jobbar).

Hoppas ni får en fin helg!!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar