lördag 1 oktober 2011

Dagen idag

Hej hej!

Hoppas ni har en skön helg. Det har jag!! Imorse fick jag sova lite längre än övriga familjen. Marcus tog barnen och smög ut i tv-rummet så jag kunde snusa vidare under mitt sköna duntäcke. Härligt!

Klockan 11 mötte jag upp Mia på Marieberg Galleria och så tog vi en sväng runt omkring i några butiker. Eftersom temat för dagen var "Egentid- En stund för Mig" (det temat kom jag egentligen på just nu) så tänkte jag köra fullt ut på den linjen, så jag köpte faktiskt lite nya kläder till mig själv ;o)

Efteråt så satte vi oss ner och fikade på ett café och även där gick vi "all in" på temat och beställde precis det vi ville ha plus lite till ;o) Det blev lite dyrt fika, men det var det värt!

Jag gillar verkligen att umgås med min fina Mia. Hon är så klok och så är hon dessutom rolig och precis lika barnsligt förtjust i att prata om kändisar och annat oviktigt, men som för oss är ooootroligt viktigt ;o)

Marcus har skämtat om att när han gifte sig med mig så vann han inte bara en fru, han förlorade även en syster. Hihihi!!! Han tycker att Mia dissar honom helt och istället bara ringer till mig och pratar med mig när tex presenter ska införskaffas och saker ska planeras :o)

Nä, nu måste jag fixa lite kvällsmat och samtidigt försöka ta hand om Molly som ligger på golvet och tycker att leksakerna är extremt tråkiga och osociala.
Mia och Molly

Knastjejer!!


Jag och Molly lagar mat.

Dagens shopping! Jeggings för 99:- på H&M, Svart kjol för 49:- på H&M och så mitt vågade köp på Lindex...en svart kjol i typ skinnimmitation för 299:-

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Oh jag blir ju alldeles rörd :) Tack för en lovely dag!!! Kraaaaam Mia

    SvaraRadera