tisdag 18 oktober 2011

Nu är det bra igen

Hallå hallå!

Som överskriften avslöjar så är allt bra igen. Hugo är hemma och är sitt vanliga "jag" igen.

Marcus och Hugo kom hem strax efter klockan nio i morse. Hugo hade blivit väckt vid två tillfällen under natten och fick svara på några frågor. Just för att kolla så att han fortfarande hade huvudet med sig. Han klarade det galant och somnade om igen utan problem. Värre var det för pappan som hade svårt att sova i sin lilla tältsäng som var placerad bredvid Hugo :o)

Det visade sig iallafall att han hade fått en liten hjärnskakning och har blivit ordinerad vila och lugn och ro. Jättelätt när man heter Hugo Kindevåg... I don't think so!! Han har varit högt och lågt hela dan och jag har sprungit efter honom som den hönsmamma jag är och försökt få honom att ta det lugnt. Jag är helt slut!

Imorgon blir det iallafall skolan igen. Och jag tror Hugo längtar tills han får berätta för klasskompisarna att han fått sova en natt på sjukhuset :o)



Vi åkte till Marieberg galleria för att köpa vinterskor på förmiddagen och då lyxade vi till det med varsin glass.


Det var inte bara jag som var glad över att ha Hugo hemma igen!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar