måndag 10 oktober 2011

5 månader

Hej hej!

Igår firade vi Mollys 5-månadersdag med att åka en tur till IKEA. Eller, nja...riktigt så var det inte.

Vid frukostbordet satt vi och planerade dagen och kom på att barnens rum behövde ännu mera lådor och förvaringsmöjligheter.

Väl på IKEA, när vi satt i caféterian med varsin prinsessbakelse så kom vi på att jäntan faktiskt blev 5 månader just igår. Kära nån vad tiden går!

Idag har vi varit på BVC för besiktning och vaccination. Hon är så tapper vår lilla Molly. Inte ett pip när hon fick den första sprutan i höger lår. Och endast en snyftning när den andra sprutan landade i vänster lår utan någon direkt förvarning.

7980gr och 67 cm Molly att älska! Hon ligger en kurva över medel, men följer sin egen kurva alldeles utomordentligt! Hon är helt underbar!!

Får ni någonsin en sån där lyckoruskänsla i kroppen som gör att det liksom "kluckar" i halsen? Förstår ni hur jag menar?! Så får jag jätteofta och speciellt när jag tittar på mina barn :o) Dom må vara bråkiga och gnällig ibland och tjafsar i tid och otid. Men dom är verkligen de finaste ungarna på jorden. Och tänk att jag och Marcus får älska och ta hand om dom varje dag!

Ojojoj, nu vart det smörigt värre ;o) Men det liksom bara kom över mig.

Nuär det snart fotbollsträning för Hugo så jag ska börja packa hans väska och förbereda maten så Marcus kan fixa käk tills vi kommer hem från träningen.



Jubilaren :o)


Molly är allas vår favorit mystjej!


IKEAfika för hela familjen, 57:- Det är riktigt bra det :o)


Som tex de här prinsessbakelserna. Dom kostar 2:-/st och dom var sååååå goda!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar