lördag 3 september 2011

Road trip!

God morgon!

Nu sitter jag, Marcus och Molly i bilen på väg mot Ullared. Klockan ringde 05:20, men då hade jag och Mollsan redan varit vakna en stund.

Nu sover Molly igen och jag och Marcus har klämt varsin macka och lite juice. Jag kryddade min frukost med lite tabletter...fick nämligen Kåvepenin utskrivet av tandläkaren härom dan då jag hade en ordentligt inflamerad tand. Plus så äter jag både Alvedon och Ipren för att slippa ha så ont. Ska tillbaka om två veckor för en ny undersökning. Jippie!!!

Ja ja, nog om det! Nu ser jag fram emot en trevlig dag med min storhjärtade man (som ville följa med mig idag trots att shopping inte hör till hans största intresse, och definitivt inte på Gekås) och dotter samt våra Goa vänner Micke och Ann-Sofie :o)



Såhär såg det ut när vi smög iväg imorse. Hugo vaknade till en vända och satte sig upp och tittade på Marcus och sa; Rock'n'roll! Och lade sig sedan ner igen...hehehe, sötnos!


Go'fisen sover i bilen.

Kram Lovisa

2 kommentarer:

  1. Shoppa duktigt!! =0)
    Lite avis är ja nog....
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hur gick det? Alla julklappar avklarade? Vintergarderoberna fulla till barnen?
    Min lista är bara påbörjad... men än det det några veckor kvar...
    Drive safely!

    Bonnfrua

    SvaraRadera