fredag 23 september 2011

Lite bilder på kvällskvisten

Hallå!

Egentligen har jag inte tid att sitta här, men kände att jag ville lägga in några goa bilder innan jag fortsätter med förberedandet inför den hektiska dan jag kommer ha imorgon.

Klockan 10-13 ska jag stå på loppis på Adolfbergsgården och sälja barnkläder och leksaker. Efter det så ska Hugo ha sitt efterlängtade Disco mellan klockan 15-17. Så ni kan ju kanske förstå att jag har har endel att stå i såhär kvällen innan. Jag har packat bilen full med loppisgrejer samt förberett allt som ska med till festen som står och väntar i hallen på att få åka i bilen med Marcus lite senare imorgon fm.

Japp...hur som haver så hittade Marcus en rolig bild i sin dator på jobbet som han skickade till min mail. Jag kunde tyvärr inte få den att bli större men förhoppningsvis så kan ni se den trots den minimala storleken. Bilden föreställer iallafall mig för 31 år sedan och både jag och Marcus flinade till när vi såg likheten mellan mig och Molly :o) Mysigt!

Annars har vi haft en kanondag idag. Vi tog det lugnt imorse och for sedan iväg och lunchade med Marcus i Brändåsen. Ikväll har vi haft fredagsmys som sig bör. När klockan var 19 hojtade Alva till; Nä, nu är jag trött! Hör ni mig? Jag är ju trött!!! Ja, så då var det ju bara att lägga henne och Hugo var inte långt efter så när klockan var strax innan åtta så satt vi här i soffan, jag och Marcus, och tittade på varann...det har typ aldrig hänt förut ;o) Nu är det bara Molly som ska törna in också...men hon verkar inte vara redo för sängen än på en stund.

Kan meddela att min lillebror skrev på ett kontrakt på en lägenhet inne i stan ikväll innan han tog tåget tillbaka till Katrineholm. Härligt, och så roligt för hans skull! Det gick snabbt och smidigt men det dröjer ett tag innan han får flytta in. Så han bor nog kvar hos oss ett tag till samtidigt som han testar att pendla från Katrineholm vissa veckor.

Och för den som undrar hur det gick hos tandläkaren härom dan så kan jag meddela att det inte var någon fara med tanden längre. Tandläkaren såg att något är på gång där nere i rotkanalerna...men sålänge jag inte har ont så behöver vi inte göra något ingrepp så jag gick därifrån utan att behöva komma tillbaka för att laga något och så behövde jag inte heller betala något så det vart ett trevligt tandläkarbesök den här gången.

Näpp...nu måste jag fortsätta plocka vidare. Må så gott!!
Hugo lärde sig att fingerfläta idag...and he liked it :o)

Vår lilla primadonna!

En liiiiiten bild på en flinande mig i vad jag kan gissa ca 4 månaders ålder.

Och här, en lika flinande Molly, också i 4 månaders ålder ;o)

Fick en bild skickad till mig av min syster Linda idag. Underbar bild på kusinerna Hugo och Nellie från i somras när vi var på Kolmården. Underbara ungar!!!


Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar