torsdag 29 september 2011

Klädparty #3

Hej på dej!

Jag som aldrig varit på "Homeparty" förut, nu har jag varit på tre stycken den här månaden. Jättekul!

Ikväll var jag på ett Lingon & Blåbärparty hemma hos en Mosåsmamma. Mycket trevligt, och fina kläder!

Molly fick följa med mig. Det blir lugnast så för alla inblandade. Och som tack för sällskapet fick hon en fin tunika och tights utav mamman ;o)

Imorgon är det fredag igen hörrni! Någon måste skämta med mig aprillo, för övriga veckans dagar verkar vara borta...gone, away, väck! För jag tycker man knappt hinner uppleva lördagen och söndagen innan fredagen plötsligt poppar upp huvudet igen och hojtar "Fredagsmyyyyyys!!!!"

Hoppas ni får en skön helg! God natt :o)






Bild lånad från L&Bs hemsida. Den här tunikan och tightsen har Molly fått idag. Fint va?!

Kram Lovisa


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar