måndag 15 november 2010

Relax

Hejsan!

Ligger i soffan och tar igen mig. Åkte och hämtade barnen på dagis direkt efter jobbet och sedan förberett dom för Bollkul som börjar nu klockan fem. Marcus kom hem och hämtade dom och nu ligger jag i min ensamhet och bara njuter av tystnaden.

Jag och ett gäng tjejer ska iväg till Gustavsvik klockan sex ikväll och gå på Relaxen. Det ska bli jätteskönt! Har bara varit där en gång förut och tyckte att det det var hellt okej men har hört att dom har fräschat upp där endel så nu antar jag att det är lite bättre. Ska bli kul iallafall, att åka ivägpå en liten tjejkväll såhär mitt i veckan.

Detta är jag när jag relalalaxar. Sådär härligt knubbig och blek...men dock inte längre såhär hårig. Det såg jag till att ändra på igår :o)
Kram Lovisa

1 kommentar: