fredag 11 juni 2010

Raggarbil

Vi kör runt i en raggarbil just för tillfället. Opeln mår inte så bra och behöver fräschas upp med några nya delar...(vilka jag inte kommer att namnge just nu för då kommer jag avslöja min totala okunnighet inom området. Jag väntar till imorgon då jag kan fråga Marcus). Bilen dånar så man blir alldeles lomhörd och det enda som saknas är tärningar hängandes i backspegeln och en doftgran ;o)

Hur som haver...bästa stället att meka med bilen (eftersom att Marcus självklart ska fixa den på egen hand) är hemma i Kisa så dit styrde vi nosen i eftermiddags trots att vi egentligen hade planer på att byta panel på huset den här helgen. Jaja...man är inte sämre än att man kan ändra sig.

Nu är vi på väg i säng men innan jag kryper ner under täcket tänkte jag bara dela med mig av "Lala" och hennes lilla nummer som vi fick se tidigare ikväll.

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar