onsdag 23 juni 2010

Kvällspromenad

Usch, idag har jag haft en riktig skitdag på jobbet. Har haft ett heldagsuppdrag som jag egentligen inte får berätta något om men jag kan sträcka mig så långt och säga att det inte handlade om mitt favoritämne direkt så jag har verkligen kämpat mig blå hela dan för att lyckas göra en bra tolkning. Därför var det extra skönt att komma hem till familjen och mötas av glada och busiga barn som var sugna på att ta en promenad bort till fotbollsplanen efter kvällsmaten. Precis vad jag behövde för att rensa hjärnan lite!!

Kameran fick självklart haka på...

Hugo gillar verkligen fotboll...

Och han är riktigt duktig på det...här får han in en riktig chockablängare!

Alva fick vara målis.

Det var kul en stund...

Det var roligare att toka sig i målet.

Kram Lovisa

1 kommentar:

  1. Härliga ungar!! Hoppas ni kan komma hit näst nästa vecka så vi får rå om er lite! Ligger små paket och väntar på barnen här..... Moster "sprang på" något hon inte kunde låta bli att köpa =0)
    Kram på er!!!
    Linda

    SvaraRadera