söndag 19 augusti 2012

Nervöst

Hej och god kväll!!

Ligger i sängen och skriver. Det är nog första gången den här sommaren som jag ligger redan kl22. Men är det första skoldagen imorgon så är det.

Jisses!!! Jag kan verkligen inte fatta att Hugo ska börja 1:an imorgon!! Jag vet inte vem som är mest nervös? Hugo eller jag?!

Eller. Jo, föresten. Det vet jag. Det är JAG!! Hugo tar allt det här med ro. Han är cool och lugn och verkar inte alls ha sina nerver utanpå kroppen. Inte jag heller i och för sig. Men i magen pirrar det allt lite ;-)

Jag har fixat allt. Kläderna inför imorgon är strukna och framlagda. Väskan är packad. Allt är genomtänkt in i minsta detalj!

Ja, ja! Allt är fixat för Hugo också självklart!

Ååååh, det ska bli så spännande :-)

Idag tog vi en tur till Marieberg för att handla skor, kläder, pennskrin och bokpapper. Det var det bästa jag visste med att börja skolan, när jag var liten. Fortfarande är jag sån. Varje höst längtar jag efter att få köpa en ny almanacka som jag får fylla i datum för födelsedagar med fina färgpennor. Anteckna viktiga datum osv. Köpa ny handväska kanske...nya jobbarkläder. Ja ni förstår! Jag älskar't!!

Nä, nu får det vara slutpladdrat. Dags att sova så att jag orkar kliva upp imorgon bitti. Jamen oj!!!! Höll nästan på att glömma...

Måste ställa klockan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar