torsdag 14 juni 2012

Skolavslutning

Hej hej!

"Nu är det slut på skolan, det är dags för sommarlooooov!" sjöng barnen på skolavslutningen för en liten stund sedan :-) Jag vet inte vem som är gladast. Jag eller barnen?

Inga fler tidiga morgnar, inga tider på eftermiddagen att passa. Vi kan komma och gå som vi vill. Men samtidigt...det blir 2 barn till att laga lunch till (jag kan inte slarva längre som jag gör när jag är själv), 2 viljor till...som gärna vill olika vad jag och den tredje vill ;-)

Äsch...det kommer att gå bra! Det blir vad vi gör det till. Eller hur?! :-)

Idag har vi lovat Hugo att han får bestämma lunch och vad vi ska hitta på att göra på hans "Skolavslutningsdag". Han har önskat att få äta på MAX och åka och köpa fotbollskort :-) Yes box, allright! Så får det bli.

Ha det gott! Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar