söndag 3 juni 2012

Florist?

Tja!

Om Hugo mot all förmodan inte blir fotbollsproffs i Barcelona så tror jag att jag vet vad han kan bli istället...

Han älskar att plocka blommor och hemmet pryds med buketter överallt. Och det livar ju verkligen upp ett rum kan jag tycka. Med vilda blommor. Synd bara att han har en blomstermördare till mor. Jag menar...jag lyckas till och med ha ihjäl mina plastblommor!! Slå det om du kan ;-)

Idag har vi en underbar slappar dag. Det händer inte ofta här hemma hos oss. Ofta är vi på resande fot eller så finns det alltid något att göra. Men idag är vi soffpotatisar hela högen. Även Marcus faktiskt. Kanske mest pga att han inte har något annat val ;-) Han är näst intill orörlig så här dagen efter Stockholm Marathon. Stackarn! Men han hälsar att det INTE har med ålder att göra...det är enbart kylans fel :-)

Nu tänker jag avsluta med en bild eller två och ett underbart citat från Hugo 6 år :-) Vi gick ute och plockade blommor tillsammans förut. Det var alldeles tyst när han plötsligt utbrast; Även idioter får gifta sig!

Haha...man skulle vilja se in i den hjärnan :-)


1 kommentar: