söndag 29 december 2013

Vår jul

 Hej på er!

Har ni det bra? Vi njuter av ledigheten och försöker ta vara på dagarna. Tyvärr så måste jag sitta och plugga en del så helt ledig är jag inte. Och så ska jag in och jobba imorgon, på tisdag och onsdag. Men det känns ändå helt okej. Jag får ju gå hem och var ledig sex dagar till sen ;o)

Nu kommer det lite bilder från vår jul... 
Självaste julaftonen började bra med mys framför julkalendern i arla morgonstund.
 
Paketöppning med förväntansfulla och glada barn.

Efter en smidig bilresa mot Surahammar satte vi oss vid dukat fikabord med familjen.
 
Barnbordet :o)

Molly...är Molly ;o)

Morfar till undsättning. Alvas andra lösa tand behövde dras...

 

Suddig lycka ;o)

Efter tre dagar med sånt här i tid och otid så behöver nog även jag dra ut några tänder ;o)

Granen och ett och annat paket...

Ett försök till familjefoto. Det gick sådär...

Men tomten fastnade i alla fall på bild...

Hugo var skeptisk. Tomten både liknade och lät som morfar...

Äsch...vem bryr sig. Han kom ju med paket!!

På juldagen var det dags för ännu mer fika och godsaker. Ebba hade gjort macroner (eller vad det heter...)

...och Linda slängde ihop en "liten" tårta :o)

Födelsedagsbarnet #1 fick hugga in först på tårtan. Men innan den hamnade på tallriken skulle det instagrammas lite ;o)

Födelsedagsbarn #2

Och så en liten "tonårs-selfie" på mig och Molly. Jag säger "Peaceeee!" Molly säger...
"Jag äj tå!"


Kram Lovisa
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar