torsdag 5 december 2013

Ebbalainen

Hej hej!
 
Den här veckan är inte riktigt som alla andra veckor...vi har nämligen Ebba här hos oss. Hon gör sin prao hos mig på Tolkcentralen :o) Superkul tycker jag!!
 
Ida och jag plockade upp Ebba i Västerås i söndags när vi var på väg hem från Arlanda. Jag vet inte vem barnen blev mest glad över att se när vi klev innanför dörren tillsammans ;o) Hehe...
 
Även denna vecka har rusat fram...och det har varit supermysigt att ha Ebba här. Världens finaste unge!!Vi har liksom ett speciellt band jag och Ebba... Minns när hon var liten och skulle sova över hos mig och proppade munnen full med nappar ;o) Nu är hon 15 och är den klokaste tonåring jag känner!!
 
Hon hängde med på webbsändningen igår kväll och fick agera som min privata stylist :o)


Alva...älsklingen...tappade ÄNTLIGEN sin första tand igårkväll!!
 
Molly tidigare ikväll när vi hängde i köket...

Ebba bakade med tjejerna under tiden som jag lagade kvällsmat. EN mysig stund!

Molly tittade andäktigt på...

...skööööööön stil :o)

 
Kram Lovisa
 



2 kommentarer:

  1. Hej Lollo!'
    Var kan man gå in och se på ett webbklipp på dig när du tolkar? Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sara :-) Jag ska försöka lägga ut något...eller länka. Jag lovar! Jag är bara inte världens mest tekniska person ;-) Men håll ögonen öppna...plötsligt händer det...hehe!!

      Radera