tisdag 24 december 2013

God Jul

Hej vänner!

Hoppas allt är fint med er!

Vi sitter i bilen på väg till Surahammar för att fira jul med min sida av familjen.

Jag jobbade till kl.24 igår kväll så vi valde att sova hemma och åka idag istället. Annars brukar vi alltid åka någon dag innan jul.

Men det blev riktigt mysigt faktiskt.

Vi satte klockan på sju, väckte barnen och kröp upp i soffan med täcke och kudde och tittade på sista avsnittet av julkalendern - Barna Hedenhös uppfinner julen.

Sen märkte vi att Tomten måste ha besökt oss under natten...för under julgranen låg några paket till barnen :-)

Efter paketöppning och frukost packade vi in oss i bilen och här sitter vi nu. Allt gick så fort, barnen var så ivriga att komma iväg, så jag hann inte ens sminka mig. Tur att jag hann få på mig kläderna åtminstone...

Önskar er nu en fröjdefull jul! Ta hand om er och varandra!

Igår åkte vi till Gustavsvik för lite julbad :-)

Glada och nöjda barn.

Hugo och Alva tog två nya simmärken var :-) Molly tittade på.

Vad tror ni gömmer sig i den stora Ullaredspåsen?? Vi har sett fler bilar med liknande packning ;-)

God Jul och Gott Nytt år!!

Kram Lovisa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar