tisdag 4 juni 2013

Utflykt

Hej hej!
 
Jag ligger efter.
 
Det händer så mycket just nu men jag har inte haft tid att blogga...så nu ligger jag efter :o)
 
I eftermiddag har vi varit på Mollys första sommaravslutning i förskolan. Lilla skruttan...vad stolta vi är över henne!!
 
Hon var så söt när hon satt på filten och sjöng med sina kompisar och dansade Gangnam Style och spelade maraccas :o)
 
Men bilder på det kommer imorgon...
 
NU är det dags för bilderna från vår lilla utflykt med mormor och morfar i lördags.
 
Vi åkte ut till Tidö slott där det finns ett leksaks- och serietidningsmuseeum. Jättemysigt!!
 
Men morgonen började först med lite morgonmys med mormor. Molly delar ut en av sina berömda kramar :o)

Vi parkerade bilen och gick den sista biten till muséet. Heter man Molly och har kortast ben i sällskapet så fick man rida på pappas axlar de 200 metrarna ;o)

Vackert!

Innan vi gick in och kollade på alla roliga och gamla leksaker tog vi en välförtjänt fika i det gröna gräset.



En jättestor Betty Boop tog emot oss i Entrén.

Marcus och en av hans barndoms favoritseriefigur :o)


Hugo hittade en cool hoj :o)

När vi gick tillbaka mot bilen hittade jag ett gammalt ihåligt träd och fick tydligen en skitbra idé...

"Jaaaaaa! Jag trycker in två av ungarna i trädet och fotar jättecoola porträttbilder!!"
"Kom igen då Hugo...det skaaaaaa gå!!!!"

"Hmmmm...vi får ropa efter pappa!!!"

Snudd på Soc-anmälan på morsan...men kolla vilka fina bilder!! ;o)

Ett potentiellt julkort...

Fining!

Alva fick vi rädda därifrån fort som ögat eftersom att hon blev attackerad av miljoner mygg inne i trädet. Hugo tog bakvägen ut :o)
 
Tack mina älsklingar för att ni står ut med mig och mina knäppa idéer för att få till de "optimala bloggbilderna"  Hehe :o)
 
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar