onsdag 5 juni 2013

Mollys sommaravslutning

 
Hej på er!
 
Idag var det egentligen min jobbkväll...men det var så lugnt på jobbet så jag kunde kompa ut de sista timmarna och åka hem till familjen istället. Mysigt!
 
Det blev hämtpizza och en tur till Bauhaus för att köpa lite blommor till altanen och trappen. Jag har helt tappat stinget när det kommer till sånt där med blommor och sånt. Jag har ju i alla fall bara ihjäl dom :o(
 
Det är tur att Marcus har lite gröna fingrar i alla fall...och tar initiativ till att åka och inhandla lite blomster. För det blir ju så fint! Det livar ju helt klart upp stället lite ;o)

Igår var det sommarfest på Mollys förskola som sagt.
Älskade unge!!

Hon var med på ett par låtar...sedan kom hon och kröp upp i mitt knä och tittade på när dom andra sjöng istället.
 
 
"Lilla snigel" är den absoluta favoriten :o)
 
Hugo blev sur när vi var på Bauhaus. Han tyckte att jag och Marcus bestämde på tok för mycket över vilka blommor som skulle handlas med hem. Och det hade han ju rätt i...så den här blomman valde Hugo. Och det blev ju jättefint!!

Syrenen blommar så vackert!

Och så blev det lite blommor i krukorna på altanen också. Nu ser det lite mer ombonat och hemtrevligt ut :o)
 
Kram Lovisa
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar