fredag 14 juni 2013

Bowling

Hej på er!!

Ä ää ääääntligen helg!!!! 

Asså...semester, I need it! Typ nu!!
Hela jag börjar lägga av...orkar inget, är ständigt trött, glömsk (värre än vanligt) och allmänt förvirrad.

Vilken tur att det bara är fyra arbetsdagar kvar nu! Sen ska jag bara koppla av...(försöka iallafall).

Idag har farmor och farfar varit här och tagit hand om barnen medan jag och Marcus har jobbat. Jag tolkade en skolavslutning på förmiddagen och när den var slut var även jag slut. Det blir som en urladdning...och man (som i jag) blir trött. Såååå trött!!

Nu sitter jag, Hugo och Alva och fredagsmyser och tittar på Ice Age 4. Molly sover och Marcus är i Motala hos sin syster. Han ska sova där inatt...eller njaaa...snarareIKVÄLL. För INATT ska han ställa sig i startgropen för Vätternrundan. Kl. 04:08 börjar han trampa.

Vi hejar på här hemifrån!!

I onsdags när Hugo hade skolavslutning så jobbade ju jag kväll och vi missade att fira in sommarlovet. Det tog vi igen igår kväll istället då vi åkte in till stan och bowlade och käkade på restaurang med Higårds. Det har blivit lite sv en tradition...det är tredje året i rad nu :-) 

Och nu kommer det självklart lite bilder.

Molly var eld och lågor!! Hon hejade och klappade händer och delade ut "Give me five" åt höger och vänster :-)

Fatta!! Det fanns små bowlingskor i Mollys storlek :-) Såååå sött!!

Alva var taggad!!

Hugo var cool ;-) Stöddig blev han också...efter 6st strikes!!

"Här Alva...jag kan hjälpa dig!"

Familjen Kindevågs fötter ;-)

Molly passade på att sträcka lite på sig när vi kom in till stan :-)

Matvrak!!

Alva ritade i pysselboken dom fick i väntan på maten. 

Barnen ÄLSKADE att dom fick göra sin egen mjukglass efter maten.

Mmmmm vad gott!!

Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar