torsdag 27 juni 2013

Torsdag

Hej hallå!

Det går inte så bra det här med bloggandet. Jag har försökt få iväg två inlägg tidigare i veckan men utan att lyckas...

Ska göra ett nytt försök nu. Du hittar dom förhoppningsvis nedanför det här inlägget ;-)

Idag är det torsdag och vi har 3 1/2 dag kvar här i Torrevieja :-) Barnen stormtrivs och vill inte åka hem. Jag skulle också kunna tänka mig att stanna...men visst ska det ändå bli skönt att komma hem.

Härom kvällen var vi i ett stort köpcentrum men hann inte riktigt kika runt överallt för dom stängde tidigare än vi hade läst oss till (kl.22!!) så jag, Linda, Linnéa, Ebba och Jonas åker nog tillbaka ikväll :-) 

Igår morse klev vi upp tidigt och snörde på oss promenadskorna och traskade iväg till La Mata där det var onsdagsmarknad :-) Här sitter jag vid poolen och inväntar mitt sällskap.

Strandkonst!

Molly sover gott i sin vagn på dagarna :-)

Tog ett kort och skickade till min fina Ida igår som fyllde år :-) Men här får ni också del av slängpussen... ;-)

Kram!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar