lördag 25 maj 2013

Mellanlandning

Hej på er!

Hoppas ni har det bra. Skönt med helg igen :-)

Jag har nästa helt glömt bort att vi är långlediga. Allt liksom bara rullar på så att vi skulle pack för både en helg i Kisa OCH två dar i Danmark...det hade jag missat helt ;-)

Har inte tid att göra ett jättelångt och fint inlägg så det får bli massa mobilbilder utan text istället.

Men vad bilderna kommer att visa är bla när vi stannade till i Hjortkvarn på vägen ner till Kisa. På somrarna brukar vi göra det...det har liksom blivit en tradition :-)

Och så är det lite bilder från dagen idag. Barnen har lekt här hemma hos farmor och farfar...och så åkte vi och fiskade ikväll. Hugo, Alva och jag :-)

Jag har många fler bilder i kameran, men dom får jag blogga om när vi kommer hem på torsdag istället.

Vi hörs nog från vägen imorgon. Vi kliver upp tidigt imorgon och drar ner mot Göteborg och sedan vidare mot Danmark och LEGOLAND :-) Tjohoooo!!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar