söndag 26 maj 2013

Glad Morsdag till mig

Hej hallå!

Nu är vi på väg :-)

Jag blev grattad och firad tidigt imorse av familjen och det slog mig...jag har verkligen TRE barn! Tre friska, fina, snälla, envisa, duktiga, roliga, busiga, tjuriga, glada, och helt underbara barn.

Ett resultat av flera års experimenterande av föräldrarollen kan man säga ;-) För vem vet hur man blir den ultimata föräldern egentligen?? Allt man kan göra är sitt bästa...tror jag. Och älska!! Och tro mig...våra barn är verkligen inte svältfödda på kärlek!!

Barnen hade (genom pappa) köpt ett fint rött nagellack :-) Det var Alvas idé...hon tycket mamma skulle få smink. Och så fick jag en bok som jag hade önskat mig.

Så nu är bilresan räddad!

Kram på er, så hörs vi utmed resans gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar