söndag 21 april 2013

Hemma igen

Hej hallå!
Jahapp...då var man hemma igen då. Back to reality!
 
Vi hann nästan precis komma innanför dörren...pussa på barnen och hälsa på mina föräldrar och min bror när Ludwig helt plötsligt började spy som en räv. Han hade mått lite tjyvens sedan frukost och tillslut så resulterade det i...ja, vi behöver ju inte gå in på detaljer. Jag tror ni förstår!
 
Stackars Ludwig!!!!
 
När mamma och pappa packat in sig i bilen (plus tagit med sig en sjuk Ludwig i baksätet) så spritade vi och städade huset med klorin. Hoppas innerligt att vi klarar oss undan denna ondskefulla magsjuka den här gången!!!
 
Marcus tog en lååååång tur på cykeln senare på eftermiddagen. Jag och barnen gick ut och njöt av vårvädret. Hugo cyklade runt med kompisar och lekte i rampen. Alva följde med Cornelia till Lek och Buslandet och jag och Molly lekte i sandlådan och ritade fin gatukonst :o)
 
Härlig eftermiddag utomhus! Jag ville aldrig gå in...
 
Koncentrationen är på topp!

Kolla in den nöjda minen :o) "Det här gjorde jag bra!"

Skön stil ;o)

Aaaaaaaah! Mina favoritblommor är på väg upp :o)

Älskade sol!!!

Knoppar.

Längtar efter att få ta mig an den här raringen. Det ska fixas och fejas invändigt...och så ska det planteras lite blommmor :o) Lovely!!

Kram på dig! Hoppas du får en fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar