torsdag 4 april 2013

Första mötet

Go'kväll på er!

Har ni det bra?

Här har vi det fint :-) Just nu iallafall...

Vi startade dagen på värsta tänkbara vis. Nämligen med bråk, tjafs och tårar :-(
Usch vad tråkigt det är när det blir så. Man har inte stor lust att åka till jobbet sen...fortfarande osams och ledsen.

Suck!

Jag hade dock något riktigt mysigt att se fram emot :-) Mitt första uppdrag för dagen var på USÖ... Det i sig är ju inte så mysigt. Men det faktum att jag hade en stund på mig innan uppdraget drog igång att hinna stämma träffa med Mia och lilla Tess (Japp...bebis ska heta Tess) nere i foajén...det var mysigt :-)

Vilken lycka!

Hon var så liten och söt!! Alldeles varm och go slumrade hon i min famn. Underbar känsla, verkligen :-)

Hmmm...undrar om jag kan få Marcus att gå med på en "fyra"??

....Näääääää ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar