lördag 6 april 2013

Asflabb och fnitter

Hej :o)

Nu är jag hemma igen efter en superrolig resa med mamma, Linda och Ebba. Men jisses vad trött jag är nu :o) Jag måste försöka komma i säng skapligt ikväll.

Efter några timmars shopping igår kväll så rattade vi oss fram till vandrarhemmet där vi skulle sova. Ett helt okej vandrarhem med sköna sängar, fräscha toaletter och frukostbuffé.

När jag och min familj träffas så har vi alltid roligt tillsammans. Ingen utav oss är klok på en fläck ;o) Vi har samma galna humor! Och den här resan var inget undantag. Mamma, Linda och Ebba hann knappt komma in genom dörren här hemma igår innan fnittret och asgarven var ett faktum :o)

En snabb fika innan vi satte oss i bilen och körde ner mot Ullared och Gekås.
 
Fyra fnittriga och flamsiga flickor ;o)
Jag har glömt vad som var så roligt...men ROLIGT var det. Hehehe!!!
 
Jag hittade det mesta jag hade tänkt att jag skulle handla. Regnkläder och jackor åt barnen, presenter till framtida födelsedagar, badkläder och kläder inför sommaren och lite annat smått och gott. Jag hann inte riktigt ge mig på Hem och fritidsavdelningarna. Det hinner jag nästan aldrig när jag är på Ullared. Får åka tillbaka till hösten för att hinna botanisera lite bland lampor, tavlor och gardiner också ;o)
 
Kram Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar