torsdag 28 februari 2013

Öppet hus

Hej hallå!

Fortfarande inget internet. Därav dåligt med inlägg :-( Men imorgon är det förhoppningsvis tillbaka...och då blir det blogga av :-)

Ikväll har det varit öppet hus på Hugos skola. Vi blev bjudna på lättare kvällsmat och sedan fick vi vara med på en mattelektion samt en musiklektion. Det blev svettigt, för även vi föräldrar fick hänga med i dansen och rytmiken. Allt avslutades med Moraträsks "Nu ska vi ut på tigerjakt". Molly älskade det och förflyttade sig från famn till famn bland föräldrarna. Det blev svårt att få med henne hem när allt var slut. Jag fick bära henne under armen, skrikandes till bilen. Pust!

Nu är det sovdags...för alla! Så fort barnen lagt sig så ska även jag krypa isäng. Jag är så trött så att jag spelar på läppen!

Så näää...roligare inlägg än såhär blir det inte ikväll :-) Men jag har en idé! Tänk vad kul det vore om Du skulle vilja lämna förslag på vad jag ska skriva om :-) Är det något du vill veta? Se? Funderar över något jag skrivit i tidigare inlägg? Please...säg bara till! Du kan vara anonym om du tycker att det känns tryggt ;-) Jag blir bara glad...för då kan jag ju få lite tips och idéer på nya inlägg!!

Tack och kram!



2 kommentarer:

  1. Jag vill se ett inredningreportage. Hur ni har det hemma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Absolut, det ska jag nog kunna fixa :o) Det är ju jättebra...då har jag en anledning att röja upp ordentligt därhemma först ;o)

      Radera